måndag 4 april 2011

NU ÄR VÅREN HÄR!

Den senaste tiden har vi inte riktigt haft tid eller ork till att göra så mycket här hemma. Ole har jobbat skift och jag har fått jobba lite extra pga brist på personal, så allting har hamnat på hyllan ett tag.
Men idag var jag ledig och så var det otroligt fint väder ute som gav mig lite extra energi till att göra något förnuftigt här hemma!
Jag tog en hink med vatten och såpa och så tvättade jag takrännorna och balkongerna!
Det behövdes kan jag säga och vilken skillnad det blev!


I helgen så var vi och besökte Josefine i Jönköping också, vi firade hennes 20 årsdag lite i förskott!

Vi kom sent på fredagen och åkte på söndagseftermiddagen. Lödragen spenderades i Jönköping city, middag på Taste of Beirut och en hemmakväll med film i Josefines lägenhet. En supermysig helg! Josefine hade pyntat med påskliljor hemma så vi fick riktiga vårkänslor! Vi såg årets första tussilago och så plockade vi lite videung som fick samsas med påskliljorna i vasen.
Tack kära syster för en underbar helg!

Inga kommentarer: